L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Förbannade kärringjävel !!

Kategori: Allmänt

              
Okej nu ska jag berätta om min kväll här.
Jag skulle göra en god gärning så jag körde mormor och farmor & min bror till bilbingo i Skogså. GREAT det är väl trevligt i en eller två timmar. Vad min mor hade glömt förvarna mig om var att det handlade om 1-2 timmar + ca 3 timmar ytterligare. Eftersom man skulle åka dit 2 timmar i förväg pga ngn tant som jämt snor DERAS parkeringsplats närmast högtalarna (eftersom både min mormor & farmor är döv på ena örat) Sen ska dom hinna inspektera alla andra tanter & gubbar & man ser att ALLA gör exkt samma sak. Snacka om åhlensparkering för oss om några år ..

Så vi åkte dit före fan. satt i bilen i 2 timmar. Att neka till fika till bara en farmor / mormor kan vara svårt det vet ni MEN TILL BÅDA I 2 TIMMAR INSTÄNGD I EN BIL LIVRÄDD FÖR MYGGEN UTANFÖR BILEN. Det går inte. Det var ju bara tacka & ta emot 1 bulla iaf. Sen när jag fick veta om hur länge vi snackade om så åkte jag till affären innan & handlade 1 hekto godis + 2 skvallertidningar + LOKA.

Nåja. Satt som sagt brevid högtalarna. En uråldrig dam som harklade sig i högtalarna jämt, hostade & snorade. trevligt. En bror som aldrig kan hålla käft i ca 5 timmar så man missar nummer. Själv har man Tinnitus så inte blev den ju mildare av denna högtalare. & av alla biltutor. INGEN VINST dessutom. men hey! jag är ju glad för er alla ANDRA SOM VANN 5,000:- BL.A...... Inte bitter nej nej..


Jo glömd ejag säga det var kaos från parkeringen troligen pg.a. alla med synfel där.
Ingen idé att skrika åt dom . Dom var väl döva hälften. Sen körde dom som sagt.. Som kärringar påväg hem på en 90 väg låg dom 60 osv.. kul....


Det var min kväll. Hoppas ni hade det lika trevligt som jag!
Kul att se jag inte var enda under 95 som var där. Var ju fullt med folk i min ålder =)

Så nej nu blir det sova.. Till ljuva toner av biltutor & snorandes dam som ekar i mitt thuvud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: