L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Boot camp day 3 / pass 1

Kategori: Allmänt

Oj vad svårt det var att stiga upp idag : /
Nåja blev en morgonpromenad i SPÖREGNET iaf.. Dock var det väl lunch för alla andra men men. Kände mig lagomt utstirrad av folk när man gick omkring som en blöt hund!

2 ägg + havregrynsgröt till frukost + omega 3 ägg.

Ska tvätta idag, har världens bästa granne som kom förbi igår & sa jag kunde ta hans tvättid han vet att jag tränar mkt & får ihop massvis med tvätt på bara några dagar !=)

Ska åka på stan göra några ärenden, handla , sen hem & städa lite & vila..



Lisa: JA !!! vi ska dra ett gympass under dagen jag kan vilken dag som helst i princip! hör av dig när du har babysitter !
JEnny!: ABSOLUT! vilken dag ska vi spinna ?!



Värmde i hjärtat! Vänner hjälps åt ! hipps vipps är det jag som behöver råd & motivation!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: