L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Form-check bilder / gårdagens pass

Kategori: FORM-CHECK



Intressant att se volymen på bröstmusklerna om ett halvår / ett år. Så man kan se före/efter. Blir alltid fläckig över hela kroppen när jag tar i på träningarna. Vita & röda fläckar. Kanske ngt med cirkulationen? Ngn som vet ngt om detta? Får så när jag är stressad också.


Gårdagens pass! BEN & AXLAR

Ska aldrig mer göra om den kombinationen! Usch så jobbigt! Konstant i 1,5 timme svettades jag så jag var tvungen ha en handduk hela tiden. Låg på en puls på 185 slag på 60 sekunder. Spydde till slut. Somnade såå gott tidigt kl 00:33 vaknade bara 3 ggr inatt sista gången vid 04:30 =) framsteg!

BEN
- Knäböj Djupa ( för att vara mig, kommer ej så långt ner..för stel)
- Smith maskinen kliva upp& ner på bänk
- Benspark
- Superseta Benpress sittande djupa med Baksida lår sittande ( fy fan så tungt)

Quasimodo and me !                              Ska vill & måste få fram linjen på bröstet



AXLAR

-
Stång + vikter drag upp mot hakan sen pressa upp den som militärpress/ 3 set x 12 reps
- Axelpress hantlar sittande ( 4 set varav alla dropset)
- Standing lateral side raises hantlar (Dropset började rungt gick neråt hela tiden sen)
set 1: 8 reps (tungt)
Set 2: 6 reps tunga+ 4 reps medel + 4 reps "lätta"
Set 3: 6 reps tunga + 4 reps medel + 4 reps "lätta"
Set 4: 8 reps tunga

- Standing front raises med hantlar
Set 1: 24 st (12 st / arm)
Set 2: 8 st (4st/arm) riktigt tunga + 4 st / arm tunga (ca 2 kg lättare)
Set 3: 8 st (4st/arm) riktigt tunga + 4 st / arm tunga (ca 2 kg lättare)

- Standing lateral side raises 
Set 1: 24 st (12 st / arm)
Set 2: 8 st (4st/arm) riktigt tunga + 4 st / arm tunga (ca 2 kg lättare)
Set 3: 8 st (4st/arm) riktigt tunga + 4 st / arm tunga (ca 2 kg lättare)

- Pannan mot lutande bänk ( Baksida axlar)
3 set x 12 reps
- Baksida axlar i Cable
3 set x 12 reps

Ett bra tag kvar tills jag har ett par axlar                                     Typ såna?

- Standing Side raises i Cable
3 set x 12 reps

Baksida axel m.Rep i Cable .  Supersetade med cable front raises
8 reps/8reps x 3 set


D.Ö.D

Total träningstid:
1,5 timme inkl uppvärmning 10 min 
31 set axlar
15 set ben
(därför jag inte har träningsvärk där idag. För lite...)







Kommentarer

  • siempretrestres säger:

    HEJ ..HOLA AMIGA QUE BIEN ES TU ESFUERZO Y DEDICACION DE ENTRENAMIENTO EL RESULTADO LO ESTAS OPTENIENDO ME ALEGRA MUCHO POR TU VOLUMEN ES PERFECTO VAMOS VAMOS AUN FALTA MUCHO MAS CONSIGUE TU OBGETIVO YA VERAS QUE BIEN PODRIA ESTAS CUANDO DESPIERTES Y TE OBSERVES EN EL ESPEJO Y DIGAS GUAUUU GUAAAUUU QUE BUEN RESULTADO ...CHEVERE LIKA ...TILL

    2011-07-29 | 14:39:19
  • Erkan säger:

    Hej du har höga krav du på din träning, helt rätt! Det är så man blir störst, starkast och bäst! Men jag vill bara säga att...varje gång jag går in på din blogg sitter jag bara å gapar över din muskelmassa! Bara av den blir man galet imponerad,sen att du dessutom gått ner från 105 kg.. jag saknar ord! Lycka till framöver!! Du har ingen mail förresten?:)

    2011-07-29 | 22:45:55

Kommentera inlägget här: