L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

I'M BACK =)

Kategori: Allmänt

               Hej allihop!

Ni har säkert märkt att jag tagit lite semester från bloggandet i samband med min egna semester. MEN nu är ju den slut, så då lär väl bloggandet starta igen ; )

En del som undrar hur det går med min träning.
Svar: Den går väl. blandat? Här är bild update på armen iaf. (högern som vanligt)
 
Ngn som vet vad det är för hål i axeln jag alltid får ?

Vart i Boden kan man köpa en vanlig våg?

Har alltid kört med 12 reps, 10 reps, 8 reps.
Nu går jag över till 3 x 8 reps / övning ca 4 övningar per muskelgrupp. Tyngre vikter alltså.

VIKTEN
Tränade med Stefan & fick en TOTAL CHOCK! Fick vet att vågen på UG inte visar mysiga siffror för ngn iofs men ändå. Visade + 13-15 kg sen i januari. Kul?, nej? Behövligt?- Hmm... i Julas vägde jag ca 7 kg under det läkarna sagt åt mig att väga. Så om man plussar på 7 kg så borde jag i teorin "bara" ha 6-8 överflödiga kilon? ( vi kör på detta argument eller hur ? )

DET ROLIGA är att jag endast gått upp 1 klädstorlek på 13-15 kg från det jag vanligtvis legat på . Oftast haft 27-28 i waist. Nu ligger jag & snuddar på en 28:a tajt 29: mindre tajt

Ska inte stirra på siffror men jag gör det av & till. Kan inte vänja mig vid att väga över det jag nådde till slut. Även om jag rent konkret förstår vad som skett. Det som stör mig mest är att jag inte får på mig mina jeans. Det praktiskt så funkar inte detta. Måste göra ngt åt det. Så hur fan ska jag få denna kombination att gå ihop? Nåja jag har gått ner 1 kg nu så det är väl påväg. Byggandet får vänta eller haka på. Måste ner så jag kan ha mina kläder.



Idag blir det att träna bröst med Stefan på Underground ! Ska köra vanlig bänkpress bl.a.

Kommentarer

  • Ann-Helen säger:

    Du måste komma ihåg vad ditt mål är. Är målet att bygga, ja då kommer du bli tung och stor. Alltså kommer du behöva större kläder. Så se inte viktuppgång och ökade klädstorlekar som ett nederlag...det är ju nödvändigt dom du ska nå ditt mål med att bygga. Du gör rätt!

    2011-07-18 | 10:35:37
  • Ann-Helen säger:

    Ang gropen i axeln...Deltoideus är ju en muskel som täcker hela axeln. Det är 3 delad eller vad man nu ska säga...en del fram, en mitten och en bak. Det blir en liten grop där främre och mellan möts, så får alla mer eller mindre...

    http://www.selma.bsu.edu/whs/Lifting1/Lifting/Front/pictures/pectoralis_major.jpg

    2011-07-18 | 10:36:44
  • fratz säger:

    U go girl Work it ! Go! Ure the best!!!!

    2011-07-18 | 15:24:12
    Bloggadress: http://fratzonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: