L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

End of the weekend

Kategori: Allmänt

                              

Jaha då var man innehavare av sitt 3 . e gymkort! sjukt jag vet men SÅ roligt!

For igårkväll till BAK & fick kortet & se mig omkring. Det var ju riktigt fräsch där?!
Så det kan nog komma bli en favorit hos mig faktiskt!

Gårdagen spenderades med att spela monopol med Martin & lisa , Gissa vem som vann?; )
               

Råkade sova till 14:00 idag? Smakade provsmak av cookies and cream proteinshake som jag fått av söta Josefine på gymmet ! =) Idag blir det veckans andra biceps & mag pass! sen måste jag även pressa in baksida lår Funderar på att köra på Stepin idag hade behövt röra på mig lite konditionsmässigt också.

Men känner jag mig så skolkar jag från kondisen ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: