L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Tips + Min helg !=)

Kategori: Allmänt

Efter att jag var på gymmet med Therese en gång så såg jag att hon hade
en träningsdagbok i handen & jag tänkte Fan vad bra med en sån. & Niklas
sa då åt mig att jag måste ha en sådan om jag vill se resultat! Sagt & gjort
Nu är den min!




HELGEN

Fredag:
Kutade järnet från jobbet till Gymmet & körde
rygg + biceps efter Niklas schema. Lite krångligt att lära sig alla namnen
på övningarna samt upplägget men man lär sig ju med tiden. Sen
var Carin borta & då mitt schema bygger på att man alltid
måste vara 2 stycken så blev dte lite svårt men hittade Söt Julia
som hjälpte och sen fick en karl på gymmet som brukar vara
samtidigt som oss hjälpa mig. Man ska inte vara blyg för att fråga.
Många som blir glada när man frågar & när man alltid tränar samma tid är det alltid
samma människor så man börjar ju som att småprata med varandra.

Lördag:
VILODAG, USCH SÅ TRÅKIGT!!, Lördagar
som brukar vara mina favoritdagara med spinnpump & massa =(
MEn jag tog en sovmorgon & musklerna behöver vila så.

Tog en mysmiddag med Malin, Kycklingsallad + smoothie i vinglas.
Man behöve rinte alltid bjuda på värsta pommes tallriken eller liknande.
Det blev väldigt gott med nötter osv. Tända ljus & skvaller=)

(receptet lägger jag upp nu direkt i ett eget inlägg)

Söndag:
10.00 Frukost: Havregrynsgröt + rårivet äpple
11.00 Färga kusinens hår
12.00 Mellis:  1 Apelsin
13.50 Lunch: Tacos (hårt bröd = inget socker) inge sås eller ost men allt annat=)
14.30 Se Damernas match! Grattis till segern!


17.30 Middag: Laxfilé + grönsaker+nötter (recept kommer)
18.30-1930: Träning- gjorde personligt rekord på interwaller idag =)
Efter 2 veckors hårdträning har det gett markanta resultat! jävligt kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: