L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

2 mördartimmar på Stepin !

Kategori: Allmänt





2 Timmar i gymmet blev det!  
1h 20 min ben m Carin,
27 min powerwalking ,
13 min jogging!

Sedan åkte Carin vidare på handbollsträning & jag gick på bandet tsm med Malin
som kom dit och såg handbollen med mig. Var så inne i den så jag var tvungen åka hem
för att fortsätta se! Fick dessutom schemat av Niklas PT jag bokat in kommande vecka.

vi kommer ta hela första passet till att bara sitta ned & diskutera hur jag tänkt mig,
vad jag är villig att uppoffra, kostupplägget osv. Har gett han fria händer.

Middagen blev väldigt fantasilös men dock en storfavorit hos mig.
Vegetarisk vårrullar med sallad.

(Länka om du lånar)

Vårrullarna är supergoda & inte så farligt med Kcal (kalorier)
men då gäller det ju att inte braka på med massor av sås & ris ( !! )
då blir summan av kardemumman alldelens för mkt.
Här har jag även på bilden ett bröd med hela korn & fullkornsbröd+ ägg
(vilket jag redan berättat varför ÄGG=Proteiner=MUSKLER)
en skiva ost då det innehåller kalcium som är bra för skelett , hud & hår!
vårrullen innehåller fett & salladen ger vitaminer + bra utfyllnad på tallriken.

Detta är en ENKEL middag då jag inte hinner laga mat så mkt.
Bra tips , den läggs upp på receptsidan imorgon!

Johanna!: Före & efter bilder kommer upp imorgon tog nya idag dessutom!
Duktig du var som promenixade idag ; ) Avis när det var sånt skönt väder!!
Keep it going!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Ja dom är sjukt goda! Fancy blogg bruden, har missat den till nu=)

    2011-01-19 | 10:10:01
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Linda säger:

    Jag är super stolt över dig!!!!

    2011-01-19 | 10:43:19
    Bloggadress: http://livetsomlindas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej tjejen! Hur är det? Så himla fin du är! ( det har du ju alltid varit) Men så kul att det går så bra för dig nu, verkligen!

    Vart är det du tränar & så? :) Hur är det annars? :)



    Tusen kramar! /Elina

    2011-01-20 | 10:10:50
    Bloggadress: http://elinaisaksson.blogg.se/
  • Michaelvilma säger:

    I recomend this site

    2011-06-28 | 13:17:37
    Bloggadress: http://michaelvilma.blog24h.com

Kommentera inlägget här: