L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

BACK ON TRACK

Kategori: Allmänt

JAHA DÅ VAR MAN TILLBAKA I BLOGGTRÄSKET =)

!!!!!!SIDAN  FORTFARANDE UNDER UPPBYGGNAD, EN DEL LÄNKAR FUNGERAR EJ !!!!!!

Denna gång något gladare, något friskare !
Jaha vad har hänt då sen senast?, det har hänt massor.
Jag känner bland annat mer mening med allt, en morgondag .

-Min Hypothyreos & Struma går mkt bättre
(Olika saker för er som höjde på ögonbrynet nu) 

Jag fått en högre dos med mediciner för ämnesomsättningen. Jag hade
fortfarande kunnat ha högre men iochmed att jag går ner så förhöjs
ju förbränningen & medicinerna gör större verkan då.

- Har gått ner 40-41 kg (pendlar däremellan) ALLTSÅ FRÅN 46-36(34:a överkropp ibland)
- Nytt jobb på resebyrå där jag trivs jättebra!
- Försöker få ett nytt perspektiv på det här med mat
- Bokat in nu en PT (personlig tränare)som ska hjälpa mig
med att forma upp kroppen med muskler då jag tappat mkt.
- Fått många nya vänner vilket är superkul!


Så vad vill jag med den här bloggen då?

JO , jag vill och TYCKER att vi som alla
sitter på Facebook & via SMS, Telefon redan nu
håller på att peppa varandra ska dela med oss av våra tips,
recept, om vi söker ngn att gå på ett pass med exempelvis.

Varför ska man hålla allt för sig själv?, när vi kan peppa varandra.
Jag ska försöka utforma här en slags gästbok också så vi kan skriva där.
Men har ni nå grymma recept / tips så skriv in det här så lägger jag upp det & anger källan=)

Jag har nu en sms- lista jag drar iväg på varje pass jag ska på:

Therese Forsell, Erika Maria Nyberg,Viktoria Nilsson
 Angela Kopponen, Ann-Helen, Lena Söderberg,
Antonia Svanberg,Carin Bergdahl, Oksana Isaksson

Vill du vara med? Hör av dig till mig så skriver jag upp dig! mkt roligare att gå flera stycken=)



Min lunch idag:

3 skivor älgkött (Mkt magert kött med proteiner för muskler)
2 skivor blodpudding( har blodbrist så måste få i mig järn förrutom medicinerna)
1 ägg (PROTEIN = bygger muskler)
Morötter,majs,sallad,tomat(antioxidanter för immunförsvaret, vitaminer m.m.)

Min frukost idag:

1 tallrik havregrynsgröt+ 1 rårivet äpple+ soyamjölk

(Mättar bra för hela dagen då gröten "bulkar upp sig" i magen
och håller sig där längre över dagen så du inte blir hungrig)

kommer skriva mer utförligt om hur mitt kostupplägg är upplagt i ett senare inlägg

Kommentarer

  • Anonym säger:

    love it!

    2011-01-18 | 19:22:47
  • Johanna säger:

    Woho! Har ju saknat ditt bloggande! Du har blivit så smaaaal, jätteduktigt! :) Inga före & efter bilder att bjuda på? Det peppar så mycket att få se!

    2011-01-18 | 21:09:20
    Bloggadress: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: