L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

FREAKY MUSCLE DAY!

Kategori: Allmänt



Behöver jag säga att hon piskar skiten ur mig emellanåt?


Frukost: Havregrynsgröt med björnbär+soyamjölk
(Mosade björnbären med gaffel INGET ANNAT INGET SOCKER prova!)
Mellis: några morotsstavar + keso + vindruvor
Lunch: Sallad + chili con carne
 (älgkött + svarta bönor = proteiner=muskler, chili=förbränning)
Inga kolhydrater från pasta eller stärkelse (potatis) då jag åt palt igår
Mellis: Soyayoghurt + 1 ägg
Middag: Äggnudlar(dom med lägre GI än vanliga)+ wokgryta m älgkött


16:50 till Carin & testar hennes goda nyttiga mackor ; ) (recept kommer)
17:10-18:30
 åker vi & kör ben idag USCH JAG HATAR BENDAGARNA!
Jag kan aldrig gå dagarna efter.
18:30-19:00 Middag i deras TV rum älskar att sitta där i massagestolen
 eller se på tv & äta i lugn & ro där
19-19:30 Konditionsträning
19:30 Möte med min PT Niklas där vi ska lägga upp schemat
hur veckorna kommer se ut!=)

SPÄNNANDE!

vet att han kommer säga åt mig att gå & sova tidigare !(SUCK)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: