L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Före & efter bilder!

Kategori: FORM-CHECK

Johanna om BACK ON TRACK:

"Woho! Har ju saknat ditt bloggande! Du har blivit så smaaaal, jätteduktigt! :) Inga före & efter bilder att bjuda på? Det peppar så mycket att få se!"

Jag kan hålla med Johanna jag vet själv hur mycket det peppar så jag gjorde iordning
några foton.Fler kommer senare. Jag vill nu först säga att jag har inte allt för många
bilder som visar mitt rätta jag när jag var som tyngst. Det är inte direkt så att
man HOPPAR FRAMFÖR KAMERAN med hela sin kropp. Man skyltar inte med den. Allt
är på ansikten så jag har fått leta som tusan. & än idag mår jag illa när jag ser mig
själv. Men jag får försöka tänka att jag blev sjuk. Det var faktiskt inte bara mitt fel.
( även om jag har en STOR del att ta ansvar över) Jag hoppas att jag slipper elaka
kommentarer eller att folk pratar illa om dessa bilder. Jag hoppas att dom kan peppa
någon annan precis som jag peppats av många andras bilder. Jag skulle gärna vilja
se bilder på andra personers viktresa. Ecxempelvis Sofia Halonen ;) (PIK) Hon & jag har
hängt ihop genom stor viktnedgång tsm & hon har varit en inspiration för mig!

Mellan dessa bilder har jag självklart pendlat mkt i vikt vill jag tillägga.


Oooops råkade skriva fel vikt ju HAHA är så ovan att skriva en 6:a då jag
var på 70 strecket så länge!=) 64 kg ska det vara får ändra imorgon



Fler bilder kommer definitivt mer påklädda och i profil osv. 


Jag dör, kan inte förstå att jag hever upp såna här foton, men jag skiter i
det för tillfället.Jag fick peppning av andras foton så varför i helvete ska
inte jag ställa upp & göra detsamma? Bjuder kanske iaf på ett skratt=)

Nu ska jag sova efter att ha gymmat 2 timmar. 1 timme bröst + traps
med Carin & 1 timme kondition intervaller & lite cykling.

Kommentarer

  • Tess säger:

    Fan vad modigt att sätta upp bilderna! Gillart!! Är ju en enorm skillnad=) med traps= förkortning på trapezius?

    2011-01-24 | 23:54:23
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hur mycket ska man väga om man är typ 1,72?

    2011-01-25 | 00:02:03
  • frida säger:

    fan vad duktig du är!

    2011-01-25 | 00:23:44
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/
  • Fru Koponen säger:

    DU är så jäkla duktig Sara!! Å dessa bilder är inget att skämmas för!! MEEN du får inte försvinna helt :/

    2011-01-25 | 01:40:03
  • Lino säger:

    FY FAN vad du e bra Sara!! Herregud, jag är SVÅRT imponerad!!

    2011-01-25 | 06:29:19
    Bloggadress: http://curie-milord.blogspot.com
  • Johanna säger:

    Gillar bilderna! Och det syns sjukt mycket på profilbilderna, ser ut som en annan människa! Måste kännas skönt! :) Och vet du, du har stavat mitt efternamn fel bland länkarna, Nikula med ett k ;) Hihi!

    2011-01-25 | 09:11:00
    Bloggadress: http://jodd.blogg.se/
  • clara säger:

    duktiiiiiiiiiiiig som inni helvete. Bli inge mindre nu tycker jag, du får inte bli för smal heller, är ba lite orolig för dig därför ja skriver så även om folk kanske blir irriterad på att man säger det inkl du. Du har iaf varit/är extremt duktig som kör den livsstil du gör nu!! så himla himla duktig!

    2011-01-25 | 09:26:16
  • Britta säger:

    Duktiga du!

    Du har en fantastisk kropp sara!

    Hur tränar du magen? Har du några tips till mitt "put"?

    2011-01-25 | 12:18:14
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Mari säger:

    Shit vilken skillnad, Håller själv på att kämpa med min övervikt, Börjat köra Lchf och det går frammåt :) Man blir verkligen motiverad när man läser din blogg :) Keep Going!

    2011-01-25 | 15:56:21
  • mia säger:

    Men guuud , du är ju smalare än vad jag nånsin vart sara. Good job, Glad för din skull att du äntligen tagit dig dit du vill efter all svett,blod och tårar du spillt för att ta dit dit du är idag. Du ska vara stolt över din nya kropp som du kämpat för!!



    Take care

    2011-01-25 | 18:52:54
    Bloggadress: http://darlis.blogg.se/
  • Victoria säger:

    Tack så mycket för kommentaren, kul! Men jag ser ju att jag ligger i lä, you go girl!

    2011-01-25 | 21:37:14
    Bloggadress: http://vigan.blogg.se/
  • ellan säger:

    Jäklarns! Vilken resa du verkar ha genomgått; från insida till utsida. Inspirerande :) Sitter själv med ca 20kg extra. Ser ju inte ut som en "tjockis", men varken sinnet känns ju helt i balans, liksom att den där sommaren vill man inte riktigt ha, med bara bikini som alternativ en varm sommardag. Najj, dags att fixa hem en lika fin matkasse som dig! Fortsatt lycka till med dina målsättningar!

    2011-01-26 | 08:34:34
  • Lisa H säger:

    FAN VAD DU ÄR DUKTIG SARA!!! :)

    Massa peppkramar från Gbg!! :)

    2011-01-27 | 16:06:06
    Bloggadress: http://bodenvsgbg.blogspot.com
  • Julia säger:

    Gud vad du är duktig Sara!!! Man bli mäkta imponerad och du är verkligen en inspirationskälla för andra! :-)

    2011-01-27 | 23:56:28
    Bloggadress: http://julialindholm.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Du är grym!

    inponerad.. de man vill de klarar man!

    2011-04-23 | 22:40:06
    Bloggadress: http://josefin.shapmeup.se

Kommentera inlägget här: