L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Uppdatering: - 2 kg av dom nya, besök m.m ; )

Kategori: Allmänt

Hallå allihopa!=)

Lite uppdatering vad som sker hos mig!

Jag ska svara på frågor & inlägg ikväll eller imorgon!

Torsdag: Gottade mig med lite bröd & mackor till lunch.
Sedan började Martin fråga på SMS varför jag ska träna idag
men jag sket i det, gick på gymmet körde Axlar & Mage!, Ökat på alla övningar i axlar !

Kommer hem på med flanellpyjamas(sexigt värre) & det plingar på dörren
& DÄR STÅR MARTIN!!!! Snacka om att jag blev chockad jag stod & gapa och backade
rakt in i garderoberna i hallen av chock. Han har alltså flygit hem till mig !!

Sen hade han en tröja till mig också en munktröja, han vet att jag älskar såna!
Han är helt enkelt bäst. Så otroligt gullig mot mig!!

Fredag:
Ville inte stiga upp på jobbet och lämna honom :(
Efter jobbet for jag till världens bästa frisör, Rosi! ( Torgfrisören hon har grymt
bra priser, service och inte så jävla inrutade som alla andra)

Hos Rosi ! Är hon inte guld värd när jag får komma en fredag kl 17.10 ?

Sedan for jag & Martin på affärn
Martin fick prova handla med mig. Han lär ju inte vilja göra om det. Precis som Linda
hatade att gå på affärer med mig så gjorde han det också HAHA! jag kan stanna i affärn
hundra år gå omkring kolla på allting läsa osv. ÄLSKAR att gå på mataffärer!!!

Vi började knuffas på affärn och putta i varandras dragkorgar. Barnkrig = OHJA! =)

Sedan gjorde vi Tacos till middag med tända ljus & music!

Karln vet sin plats ; )

Färgade hans hår sen så vi blev 2 st nyslingade blondiner här i bodsvedjan !

Lördag:


Steg upp tidigt & bakade Scones åt oss. Mums! ; ) Sedan gjorde jag en
stor hotellfrukost med mass aolika pålägg, ägg, skinka OST (evigheter sen)
paprika, gurka, tomat, yoghurt, 2 olika juicer, rostade fröbröd,  frukt, vindruvor m.m.

Who wants to marry me?

Vi brottades vidare( som vanligt) & Martin LYFTE upp mig och hade mig på axeln
jag fr en CHOCK varje gång han lyfter i mig då jag fortfarande tror att jag är
för tungt att ngn ska kunna lyfta i mig jag skriker & har mig. konstigt det där..
Nåja. vi landade på köksgolvet brottandes. Synd bara att jag vinner jämt..


Sen åkte vi till Malin & hon klippte Martin snäll som hon är!
Åkte vidare till bredåker sen åkte vi & hyrde film.

Söndag:
Så jävla fint väder eller hur?? Martin gjorde frukost åt mig imorse!
Ida: passet var ju inställt såg jag i fredags !=( annars hade jag varit på!!
Tack att du frågade babe!!

Martin har åkt på innebandymatch i Luleå så jag har sprungit & skurat , diskat osv.
Ganska skönt att få vara själv ett tag. Han tycker nog detsamma ; )
Jag ska strax åka medMalin till gymmet
Jag har haft 2 vilodagar nu som jag ska ha varannan vecka!=)

Det blir 30 min kondition, styrke triceps & mage, sen 30 min kondis igen!

gått ner 2 kg av dom kilona jag gått upp sen jag startade med detta nya
 program att öka muskler och volym! Jag vet att Niklas sagt åt mig att
direkt jag börjar äta såhär efter att ha ätit så lite kolhydrater att kroppen
 kommer SUGA UPP allting. men sen släppa efter. vilken den nu gjort.. sköönt!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Göra hotellfrulle hemma är ju det bästa som finns! :D

    2011-02-20 | 13:30:51
    Bloggadress: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: