L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens PLANERING ( ! )

Kategori: Allmänt



       Frukost
Havregrynsgröt
Mjölk
Rivet äpple ( favorit då äpplet tar bort mkt av grötsmaken tips till gröt-hatare)
Smulat ner lite frysta hallon (supergott till)




Idag är det skärpning får inte göra om samma misstag.
Så det har gjorts matlåda + alla mellanmålen + shaken
Det är helplanering som gäller om man vill ha kroppen
som man tänkt. & jag ger mig inte.

Mellis kl 10 : 00 - 1 äggmacka på sportbröd + 1 apelsin

Lunch kl 13:00 Torsk + potatis + sallad + keso ( evigheter sen sist)

Mellis kl 16:00 1 näve cashew nötter (naturella)+ sportbröd m. smörgårgurka + vindruvor

Träning kl 17:15 Rygg + Biceps+motion 30 min , ngn som vill köra med mig? ( Carin borta)

Intag efter träning: Aminosyra shake ( förbättrar återhämtningen)

Middag kl 20:00 ( ca) Renskav + champinjoner + quinoa + äggmacka

Imorse var det INTE taight när jag skulle knäppa igen jeansen. Så kanske
dessa extrakilon jag dragit på mig under dessa första träningsveckor kan
ha ramlat av ( är ju vätska mkt) , får se på fredag.. Spännande!

Har gjort ett utkast på nytt inlägg, kommer upp klockan 16:00 idag!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Tänk om jag hade en 1% av din karaktär..!! Du är så duktig. =)

    2011-02-16 | 12:26:18
    Bloggadress: http://geekspeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: