L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Upplägget på startsidan

Kategori: Allmänt

Klockan är nu 02:32, Jag har suttit & fixat & trixat med bloggdesignen.
Anser mig nu ha rätt till att få sova.

Som ni ser så har det hoppat upp lite nya kategorier uppe i spalten.

OM MIG- För dom som inte känner mig kan det vara lättare förstå en del saker
om mig & sjukdomen varför jag bloggade förrut så som jag gjorde osv.

INSPIRATION: Här kommer jag skriva om dom som peppar mig för stunden,
Folk som drivit på mig, bra musik som peppar, bra sidor för att handla träningskläder
osv osv !

Före/Efter bilder: Ja ganska tydligt vad denna kommmer innehålla.

ALLMÄNT: Ibland vill man skriva om annat än träning & kost. det hamnar här!=)

ÖVRIGT: kommer innehålla flera underkategorier  
- Svar på frågor ( Denna för att ni som ställt frågor lättare ska kunna hitta era svar osv)
- Hälsofreaks! ( Bild & länk till era bloggar samt lite om er och varför jag tycker
 om att prata om hälsa med er/ Träna med er . )


*Ska kontakta Jimmy så han hjälper mig byta över till en .SE adress


Har inte gjort klart allt kommer väl ta ett tag ni får ha tålamod!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja köpa ett domän och ett webhotell för att flytta över den till en .se kostar både pengar och tar tid :-) då byter du webbverktyg och måste flytta bloggen från blogg.se plattformen. Tror man kan ligga kvar på blogg.se men då är du fortfarande styrd av dom. Men i övrigt så kan jag hjälpa dig :-)

    2011-02-07 | 09:13:32
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • sara isaksson säger:

    ååh vad gulligt av dig! Jimmy har företag så han kunde kanske hjälpa mig gratis får se men annars så kan jag ge dig en slant för hjälpen! Fan blir tokig på alla koder !

    2011-02-07 | 09:37:10
    Bloggadress: http://lucha.blogg.se/
  • Julia säger:

    Jo alltså jag har ju köpt kläder! Allt jag ägde började ju rasa av mig! :-P

    2011-02-07 | 10:47:37
    Bloggadress: http://julialindholm.blogg.se/
  • Sussi - 22 år, mamma & student! säger:

    Tack för dina pepp-ord =) Jo, det är nog något sånt. Nej jag vet att min vikt inte är så hög egentligen, men det är inte så mycket vågen det handlar om för mig, fast den är ju såklart en extrapepp! Jag vill bara känna mig nöjd med min kropp :) Menmen, bara att fortsätta, så kommer det väl så småningom! :)

    2011-02-07 | 11:11:59
    Bloggadress: http://sussey.blogg.se/
  • Malin säger:

    Hahah jag kan visa hur min hemsida ligger upplagd för de är så du lägger upp en hemsida :-) samt vad de kostar att underhålla den!



    Åh du är jag inte tajt till sommaren då vet jag inte åt vilket håll jag drar åt - som jag sliter! Gick de bra idag förresten? Överlever du?

    2011-02-07 | 13:50:15
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Malin säger:

    Förresten de där med koder vet jag inte vad du pratar om men jag tror inte du kommer tycka de är enklare med egen hemsida då :-) Men jag visar!

    2011-02-07 | 13:50:56
    Bloggadress: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här: