L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Tuff tuff som ett lokomotiv det går fram!

Kategori: Allmänt

                   

Svettades in den nya tröjan idag! =)

Dagen idag
kl 07:00 Frukost
- 1 tallrik flingor + mjölk+banan+ hårdbrödmacka
Kl 10:00 Mellis 1: 1 hårdbrödmacka + skinka+lite skagen
Kl 13:10 Lunch: Biffschechuan (eller hur fan man nu stavar) + sallad + quinoa
Kl 17:30 Mellis 2 smoothie på hallon, banan,björnbär + 1 kiwi+ morötter & KESO

Kl 18:30 Löpning 25 min + Bröst+ Trapz+ löpning 30 min
Konditionen går framåt. Kan nu springa en halvtimme 2 ggr utan att känna jag dräper mig så ska höja nivån nu känner jag! Ökade mig på alla styrkeövningar i bröst som har gått ganska tungt för min del hitills. Har fått låna dragremmar av PT:n Niklas snäll som han är! Tills mina som jag beställt har kommit hem. Det är inget som är prio ett att använda dom men ibland måste jag då jag helt enkelt får för mkt kramp i händerna & tappar vikterna och får jätteont i hela händerna. Funkar inte tyvärr. Försöker träna upp underarmarna och händerna med griptänger.

Körde på 27 kilos hantlarna på Trapz övn 2( Tror att det var dom kan ha fel måste checka upp imorgon!) På övning trapz nr 2 ökade jag & Carin 10 kg. Jävligt grymt!! Nu börjar vi kunna lasta på lite vikter. Fick höra av Carin idag att man börjar se resultat på mig på axlarna att det är mer markant nu. Samt vingarna.

kl 20:45 Shake
Kl 21:15 Middag


Lite tacorester (älgkött of course!!) så man blir av med det. Slängde på en äggmacka också. Tyvärr inte så mkt kolhydrater men det laddade jag ju på rejält med under lunchen så det är ingen fara! Lägg märke till att dte endast är en tesked creme fraiche. Ngt mer behöver man faktiskt inte. Det går JÄTTEBRA utan alla såser. Dom hade jag i helgen hehe ...

Nu ska jag slockna i sängen. Hård dag imorgon. Få trycka ut lite muskelknutar på morgonen sen plågas
av Niklas på kvällen! Just great! Har träningsvärk dessutom sen Fridas spinningpass i helgen. Never again!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: