L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Spännisen själv hehe.

Kategori: FORM-CHECK

Här kommer Bilder som en del har frågat efter. Börjar snart se lite skillnad själv, skönt..



Riktigt bra pass idag! Kan ju ha varit för att det var armar ; ) Mkt roligare än ben!

Blev en timme rygg + biceps med Malin som ville haka på! Riktigt kul att köra med henne!
Tråkigt inte Lisa kunde men hey! Det tar vi igen ngn annan gång, Carin krya på dig !!

Sedan blev det 50 min kondition på bandet . Efter det fick jag ngt ryck
VET ATT DET INTE ÄR BRA meeeen jag gick tillbaka & körde slut på armarna
en sista gång och nu.. Nu är det pump i dom !

Riktig tkul fick höra av Malin idag att jag fått fina axlar & armar att man såg konturerna.
Kanske var det som gav mig den där gnistan idag?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja inte är ju det där dåligt, syns ju att de är grymt tryck i dom där armarna:) och malin har ju helt rätt, du har grymt snygga axlar, dom ser sådär stora runda å fina ut :) vad har du i omkrets runt biceps nu? :)

    2011-02-16 | 22:30:25
  • Fanny säger:

    Du är så duktig Sara :) Idag fick jag kraft att ta mig till gymmet efter två veckor av jobbigheter och förkylning. Tack för inspirationen :) Men ta inte ut dig nu för mycket, det gör ingenting om du har dålig uppdatering, kom ihåg att det ska vara kul! Balans är a & o! Kram

    2011-02-16 | 22:33:16
    Bloggadress: http://beajies.blogspot.com
  • Britta säger:

    Ja herregud Sara, mina armar har inte en pinal muskel.

    Jag testade spänna dem idag och fick typ träningsvärk av det - haha!

    2011-02-16 | 23:24:16
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Malin säger:

    Hörrdu har jag någon mail kan maila dig på nu?? Har lagt upp ett förslag som jag kan hjälpa dig med på bloggen!!

    2011-02-17 | 11:07:22
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Malin säger:

    Ps! Damn hot!

    2011-02-17 | 11:10:01
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Jossan säger:

    Hej Sara! Först och främst vill jag bara säga att jag blir väldigt imponerad av dig, din energi och beslutsamhet. Sen har jag en fråga också, hoppas verkligen att du inte tar illa upp för jag menar absolut inget dumt med det! Men jag har sett att nu när du blivit så vältränad så har dina bröst blivit mindre, jag vet att det händer för alla tjejer när dom går ner i vikt men jag undrar lite hur du känner inför det, om du mår dåligt eller kanske inte bryr dig alls.

    massor med kramar!

    / Josefine

    2011-02-17 | 11:51:32
  • frida p säger:

    haha fan! det som var tvärt om för mig, jag hatade ettan för den var så deppig hela tiden och så störde jag mig på att bella inte kunde visa liiite glädje på sin födelsedag ens, 2an var lite coolare för den där jake drog upp stämningen och 3an räddades av bråket mellan jake och edward, haha en film ska vara dramatisk!

    2011-02-17 | 11:53:34
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Men shit! Du har ju fått värsta snyggmidjan å! Jag vill oxå! Jag vet att jag banga igår för att jag såg ut som ja.. det lämnar vi osagt. du vet;) Men det var tur att jag inget lovade, Johan jobbade över så det hade aldrig gått! Sitter och väntar på att Zumba ska laddas hem iaf. det går gode segt. Har satt upp delmål nu oxå på min blogg. TACK för att du peppar mig!!!

    2011-02-17 | 13:19:36
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/
  • Martina säger:

    och jag som tycker mina armar är "stora" haha ;)

    2011-02-17 | 19:04:01
  • Anonym säger:

    men söta du så snäll du är :D jag blir så himla glad!!! Men självklart får du det... Ska jag skicka dom hemska bilderna till dig eller? Hahaha, fy hur jag såg ut!!

    2011-02-17 | 20:27:27
    Bloggadress: http://elinaisaksson.blogg.se/
  • ida v! säger:

    Nice!! Hurruuu, lust att köra aerobox på söndag 14.00? :)

    2011-02-17 | 21:24:00
  • Malin säger:

    hahah ;-) ja men de var ju typ så :p ren uppenbarelse. Man kanske ska bli präst ^^ konceptet verkar ju funka!



    Ja men Martin kom ju igår så ni ska få mojsa :-) åhh kom just på nästa helg går ju inte, de är ju dophelgen så hela familjen tajkon kommer redan på fredagen! Men vi kanske hinner ses något ändå innan dess?

    2011-02-18 | 15:06:53
    Bloggadress: http://vi2blir3.se
  • Julia säger:

    Oftast tränar jag ju sent på kvällen (pump) och då har jag ju oftast ätit middag innan. Klarar mig ju aldrig om jag inte får äta middag förrän 21.30. Och om jag tränar i gymmet så blir det oftast runt 8 på morgonen och då kan jag ju heller inte äta något matigt direkt efter det? Måste ju som anpassa träningen efter min sambos arbetstider och han jobbar väldigt mycket 12-18. Hm.. Känns nästan som att det är omöjligt att bygga muskler men då är det bara titta på dig så vet man att det faktiskt går ;-) Jag känner mig som helst lost på allt detta.. Min PREnet-rådgivare sa att jag skulle äta min kesellasmoothie jag brukar dricka och så 1 skiva bröd med lite keso typ eller ett ägg.. Ja, hur som helst har jag helt tappat hoppet! :-P

    2011-02-18 | 21:50:39
    Bloggadress: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: