L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Musklerna växer + kostschema

Kategori: Allmänt


Jaha så var man tränad också. Felt gooood!
Fick med mig Therese & jävlar så bra hon är att ha med sig på gym!:)
Jag själv bryr mig ALDRIG om hur jag låter på gym . Vill jag frusta så frustar jag!
Detsamma gör den kvinnan, We liiike! - TUMMEN UPP-

Blev ett pass triceps & mage! Otroligt vilka resultat jag ser redan efter bara
några veckor med nya träningsschemat. 

DIPSÖVNING ( Egen kroppsvikt inte på en maskin)          

För 2 veckor sen(Visst var det 2 veckor sen Carin?!):
Set 1:
4 stycken
Set 2: 4 stycken ( Carin fick hjälpa på sista)
Set 3: 1 stycken (carin hjälpte)

Nu idag:
Set 1: 6 stycken utan hjälp , bra tempo !
Set 2: 5 stycken utan hjälp inte så skakigt
Set 3: 4 stycken ( Tess hjälpte vet ej men det gick bra iaf )

Det är alltså en MARKANT ökning.
Målet på denna övning: Kunna göra 12 stycken själv i bra tempo.
& såsmåningom kunna hänga en vikt på.

Körde ett kort konditionspass då Tess inte kört det på ett tag & jag varit sjuk.
Gick inge bra för mig satan så sliten kroppen är och anfådd efter bara ngn minut.
Fick ge upp tidigt & gå i uppförsbacke. Lika bra.

Såhär ser mina vardagar Måndag-Fredag ut! Allt är rutin på mina dagar
Vilket är A & O. RUTIN. Helgerna så blir det Inget MEllis Nr 1  & frukosten lite senare.





Som ni ser så handlar det mkt om att inta ngt var 3: e timme eller däromkring.

- För att inte få en blodsockerdipp & man frossar sen
- För att hålla ämnesomsättning under kontroll så den hela tiden får lite. Då dippar den aldrig.

Äter man såhär måste man ju dock tänka på att minska ner portionerna
Vilket är en klassiker att man börjar följa ett sånt här schema men äter lika
stora portioner. Ha det i åtanke. Detta är ngt som jag inte började med på en gång
Utan jag började med en BRA FRUKOST. När frukosten satt började jag med en BRA LUNCH
när den satt. Så gick jag middagen. När den satt. Så puttade jag in mellanmål.

EN - SAK - I - TAGET

Kommentarer

  • Britta säger:

    Kul att se dig igår snygging!



    Jag äter också minst var 3e timme, fast tom oftare.

    Önskar att fler skulle förstå att det inte är farligt att äta ofta, så länge man äter rätt!



    Vi får ta och träna ihop i sommar!

    2011-02-11 | 09:33:56
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/
  • Anonym säger:

    grymt bra jobbat. din fina kost + hårda träningspass tycks ju verkligen ge resultat ju:) tummen upp,, när får vi se dina triceps då;)

    2011-02-11 | 14:44:19

Kommentera inlägget här: