L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gooood morgon

Kategori: Allmänt

God morgon folk!

Steg upp klockan åtta FRIVILLIGT en lördag.
Gjorde den välberömda havregrynsgröten en hårdbrödmacka också.
Sen började jag STÄDA i köket. Detta borde vara kriminellt denna tid.

Kl 10 blir det spinning 30 min sedan 45 min bodypump !
Ska dock skippa triceps då jag har det imorgon på schemat.
Har legat nu i en kvart & ålat mig i mina tajta taights . Vacker syn.

Jag har absolut ingen koll på vilka som ska dit men det är ju alltid
någon man känner. Det är väldigt komiskt att jag i ALLA år VÄGRAT
gå på pass och att gå själv skulle ALDRIG vara aktuellt.

Nu vågar jag gå helt själv. Det är så skönt.

Slocknade före fan igårkväll och vaknade av och till.

Står annat skoj på schemat idag. Hämta Madicken min kusin som
jag ska ha hos mig idag. Vi ska handla , kanske dra på marknaden?
Äta gott idag. Kanske tacos? Jag är ju som såld på det.

Åt 2 stycken glasspinnar hos mamma och pappa igår. Så jag har förbrukat
en del av mitt helggotta så det blir bara lite sånt för min del idag.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    alltså undra när du ska dela med dig av vilka övningar du kör på gym passen:) tror vi är rätt många som är nyfikna på upplägget alltså:)

    2011-02-27 | 13:02:17

Kommentera inlägget här: