L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Är detta normalt?

Kategori: Allmänt


En bild säger mer än 100 ord. Just nu 100 känslor. Åååh! =)

Nejdå.. Jag är inte alls sugen? ...


Inte alls...

Sist jag åt sånt var i December, var då duktig & tog ingen dipp eller läsk & valde ett barnskrov.

Förrutom den gången var det flertalet månader sen jag köpte ngt sånt.
Inte ens en pizza!!! What´s wrong with me? =)

EN FRÅGA

Är det normalt att under dagtid sitta & drömma sig bort om sån här mat?
Brukar ni göra det?

Kommentarer

  • Lisa höjsten säger:

    Jaa sara det är helt normalt... när man saknar någonting mycket och känner sug, så fantiserar alla.. och de behöver inte vara om just mat... jag själv kan dagdrömma om att jag spelar handboll igen... Helt normalt.... enligt mig iaf ;)

    2011-03-01 | 10:25:35
    Bloggadress: http://bodenvsgbg.blogspot.com
  • Clara säger:

    det blir normalt när du förbjudit att inta det! själv tycker jag att så mycket som du tränar, kan du äta det där 1 gång i månaden LÄTT utan att ha dåligt samvete det minsta. DOCK om det beror på att du inte kan för att du e rädd å få ätstörningsgrejen tillbaka (det vet jag inte om de rör sig om men ja skriver ut det i alla fall å ja hoppas du inte tar illa upp) DÅ förstår jag varför du inte ätit. Men jag tycker att om de beror på träningen osv annars så SÅ mkt som du faktiskt tränar är det där en bagatell att sätta i sig 1 gång i månaden? om man ändå tillåter sig att äta "lite onyttigt" på helgerna, aaa du fattar var ja vill komma. :) PUss kram

    2011-03-01 | 17:09:39
  • Lisa säger:

    Oh ja! Idag har jag fantiserat om: bullar, saft, gräddtårta, biskvier och en hel del andra bakverk. Konstigt nog duger maten gott åt mig även om jag lever som en kanin just nu, men det här med fikabrö e som något som ligger mig extra varmt om hjärtat. Haha

    2011-03-01 | 18:37:19
    Bloggadress: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: