L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

D.Ö.D

Kategori: Allmänt

Idag är man inte kaxig... ca 3 timmars sömn blev det ändå & träningsvärk över hela kroppen.  Snorig så man knappt kan andas... Redan efter 2 timmar efter benpasset hade jag träninsgvärk.  Idag har jag ont som satan. Imorgon lär det bli värre. men bara i rumpmusklerna. Vill ju ha i framsida lår (morr). Värker fint i baksida dock.


(Bild lånad från google)

Kom hem inatt mötte något som morrade SOM FAN åt mig i hallen i mörkret. Martin hade smugglat med vovven hem !=) så gick upp imorse på 20 min morgonpromenad mötte grannen också. Oj så go vovve sen ; ) som en liten bebis!

Frukost: Havregrynsgröt
Resten av dagen: Rester & det som kommer i min väg?
____________________________________________________________________
Gårdagens bästa: Frida som kommer fram på jobbet & kramade mig spontant. Gulliga du !
______________________________________________________________________
Känner ni hur Söndagen närmar sig? Bara få SOOOVA & ligga under täcket i soffan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åå fusk för frida då,, ja vill ju åxå krama bästa dig ju :)

    2011-12-09 | 12:52:12

Kommentera inlägget här: