L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Sockerpinglor! / Hektisk vecka

Kategori: Allmänt



Tillbaka till vardagen & trääning !=)
Blir en tuff vecka med 75 arbetstimmar fördelat på 6 dagar + träning. Men så är det.
Idag blir det ett bröstpass med Daniel & John på UG. Planerna var ett spinningpass sen också men min kropp skriker NEJ pga dåligt med sömn. Så får se hur jag gör. Skönt kunna sitta med nya jeansen en storlek mindre & ska dom passa så är det väl bara att masa sig till gymmet. Såg dessutom att det var Daniel Lundin som hade passet superskoj att prova på spinna med ny instruktör. :) (Ångrade mig & bokade in mig i skrivande stund)

 
Jag

Bowlingen igår hade kunnat gå bättre för min del ; )

Skyller på att jag hade för lätt klot i början! 8 kilos klotet.. Vart bättre med 11 kilos! :P


Jag, Julia & Elli
 
SOCKERPINGLOR!

Åt sedan mat på restaurangen Lax & potatis, Mmmm !
Slagsmål om fetaosten- We like!
Tycker INTE om att Antonia ska flytta men heey.. Jag kanske har boende i götet då ju nästa år till LP ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: