L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Polett nr 2 på plats.

Kategori: Allmänt



Jag vet vad jag vill. ÄNTLIGEN vet jag vad jag vill! =)

Har misstänkt hela tiden att jag skulle veta efter Luciapokalen besöket vad jag ville. Om jag ville köra fullt ut eller inte. Och mycket riktigt. När jag fick se alla profiler & mina egna "idoler" se dom i verkligheten. Int epå bilder. Så insåg jag hur vackert det var. & att det inte var så ouppnåeligt. Låter säkert kaxigt inte så jag menar. Men i min lilla värld var dom ju gigantiska. Men icket :) ( okej fanns ju monster också ) Men jag blev glatt överraskad. Känns som att målet är ändå inte oändligt oändligt långt bort. Inte omöjligt med andra ord. & sen om jag inte lyckas sprolla. Jag vet iaf vad jag vill ju. Har vetat tidigare åt vilket håll jag vill. Alltså det smala fitness hållet eller större & grövre. Men inte vetat HUR mkt. Alltså HUR stor ungefär. Vad jag är villig att uppoffra.


Insåg där borta när det gick omkring storarmade kvinnor och grova ben & monster-karlar & ursnygga slanka fitness gudinnor att det finns alla sorters. Men alla har gemensamt intresse. Det var som något som många inte skulle förstå. Så oerhört kul .

Såg bodybuilding för kvinnor. & det är ju SÅ VACKERT !! SÅ COOLT!!! Fick en endorfinkick av dess like & dom var itne som kvinnorna på dokumentärer enorma monster..Dom var bara inte sådär slanka och smala som fitnessbrudarna. Fitness var kul att se men.. Inte jag. Underbart. Nu ska jag bara ner dom här jävla 8 kilona så är jag förbi etapp 1 iaf. Sen blir det att anlita Lisbeth Grape eller Tomas Forsberg eller Tomas Tjäder. Helvete så jag längtar. 8 kilo beräknar det på ca 2,5 månad. Möjligtvis 3 månader vill som sagt inte tappa styrka & muskulöst.

 

Kontentan av det hela: Polett nr 1 föll på plats för någon månad sen. Polett nr 2 har fallit på plats nu.  Bara en polett kvar: Att göra det =) Säger inte att jag kommer stå på någon scen eller något. Men att jag har ett mål. & det är A & O i belive.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    I will be there for you, in good and bad times,,, my only star

    2011-12-05 | 17:59:25
  • Marcus säger:

    Den poletten föll ner på rätt ställe. ;) Du har så jävla rätt, så vackert, så coolt! :) Ska bli kul att följa dig, det kommer bli så jävla bra! :)

    2011-12-06 | 17:50:52

Kommentera inlägget här: