L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Nya tag

Kategori: Allmänt



Okejdå. Jag har smält bilden nu. Hojja så jobbigt det där var.
Det var ju trots allt bara ett foto. Hon kan väl alltid få ta ett nytt
sen när jag gått ner (skrattar) för det där var INGE kul. sänkte det lilla
självförtroendet man har till botten.

& till värken blir det medicinering. Tillbaka dit om en vecka.
Dötrött Sara som gäspar hela tiden. Blir att sova på lunchen.
Idag är nog ingen bra dag.


Bara se till att vakna upp på bättre humör sen efter vilostunden & lite mat!
Brukar funka fint på mig ;)

så nu skiter jag i bilden & kör vidare. Man är väl inte perfekt heller!

Gissa vilket ben jag spänner :b
dom här benen värker så jag knappt kan röra mig idag!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är ganska så sööt du :)

    2011-12-14 | 18:56:55

Kommentera inlägget här: