L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Idag är jag Lisa Cross!

Kategori: Allmänt

Idag så jävlar ska jag vara en Lisa Cross! Axelpass på UG med Danne. 



Får se hur det går. Visade sig att jag både hade halsont i helgen + inflammation i tand. Ska ringa Jouren. Hatar när det blir såhär. Går träningen dåligt idag så blir jag väl tvungen att vila mer men vägrar vila pga en tandjävel.

Snabb fråga: Hennes mage, alla stora bodybuilders har såna där uppblåsta magar. Är det pga steroiderna eller pga muskelmassan? Dom ser exakt likadana ut.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag läste någonstans (efter jag sett ronnie coleman på youtube) att det är något som heter HGH som gör att magen svullnar, tydligen så svullnar inälvorna av det. Är inte alls säker om det stämmer men det var det jag läste iallafall :)

    2011-12-12 | 12:36:12
    Bloggadress: http://panil89.blogg.se/
  • Lina säger:

    edit: det är väl någon sorts steriod. Human growth hormone tror jag det hette.

    2011-12-12 | 12:42:07
    Bloggadress: http://panil89.blogg.se/
  • Ann-Helen säger:

    Hon ser ju onekligen ut att ha suttit på mer än en kanyl i sina dagar. Väääldigt maskulin i ansiktet osv. Det är nåt med att de inre organen sväller + att dom inte kör vacuum övningar nuförtiden som håller in organen. Sen är ju musklerna på magen bra stora också.

    2011-12-12 | 15:46:18
  • Anonym säger:

    haha fan va dåligt hon tränar:p tråkigt med fuskare.

    2011-12-13 | 15:11:44
  • Sara säger:

    jo jag fick också höra igår av några andr apå ett forum att det berodde på tillväxthormoner och det där med organen ! tack för svaret :D



    jo hon fuskar ju en hel del men ser ändå grymt ut med sista hanteln där i pressen ;) motivationshöjjande även om det ser taskigt ut och aknske inte ger något. Hehe=)

    2011-12-13 | 16:25:06
    Bloggadress: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: