L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Happy me!/resultat

Kategori: Allmänt



Under dessa 10 veckor har jag dessutom gjort flera personbästa. Inga minskningar förrutom i benböj där jag jobbat på tekniken.


När blir man nöjd egentligen ? är väl bara le och se framåt istället. Jeansen kommer ju sitta finare. Fast vill jag ha såna ben som jag vill ha egentligen. Så kommer det ju se ut såhär vet jag. Jag menar kolla bara på cindy phillips off season.
 

Okej missförstå mig inte jag är inte!!! ute efter att bli som hon eller lever med tankarna att man går omkring och ser ut som bild 2 dygnen runt. Jag är smartare än så. ville bara visa kontrasten på on & off season för dom som inte sett det & att jag måste vara beredd att vill man ha muskler så ser man lite klumpeduns ut stundtals & inte slanka ben. som jag stundtals vill ha när man ska klä sig fint. Men men.. hur ofta klär jag upp mig på en skala?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    finaste fin :)

    2011-12-02 | 23:44:34

Kommentera inlägget här: