L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Fyfan så äckligt.

Kategori: Allmänt

Usch Usch Usch vilken hemsk dag detta blev.

fick se ett foto på mig och fick det rakt uppslängt i ansiktet. Jag är äcklig. Fyfan så fet jag är. vill inte visa mig ute bland folk nu. Usch helt klotrund. Hela veckan är förstörd nu. Går jag omkring bland folk och ser ut såhär? Hur fan kan Martin ens tycka jag är söt. synd om honom. Ska jag se ut såhär i jul? Ingen idé försöka fixa till sig ju man ser ju ändå förjävlig ut. Sätt en fotboll vid julbordet & det är samma sak. Eller nej jag kanske ska agera julskinka. Verkar finnas gott om sånt.

blä, usch, fyfan. Ångest med stort Å den där bilden etsade sig fast i skallen på mig. FOLK SKA SE DEN DÄR BILDEN. DEN SKA REPRESENTERA FÖRETAGET. Fyfan. Tycker synd om min chef. Dom där sista 8 kilona är VERKLIGEN välbehövligt och nej spelar ingen roll vad någon vänlig själ skriver nu. Fyfan. Vill bara krypa ner. Nej det vill jag inte. Vill upp på löpbandet och SPRINGA BORT DETTA.  


också jouren nu till råga på allt och få bukt med vad problemet med käften är.
mysig dag. nej.

Over and out.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tycker att du är superfin. :/

    2011-12-14 | 09:43:04
  • Lina säger:

    Du är ju skitsnygg!

    2011-12-14 | 12:23:14
    Bloggadress: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: