L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

En bra dag !=)

Kategori: Allmänt

  

VAr uppe hos grannen & lämnade hennes julklappar i förväg !=)



Hon fick

Aminosyror ( förhindrar muskelnedbrytning intar direkt efter träning & under långa pass)

Träningsdagbok( så hon ser hennes resultat)

Ett träningsprogram med pedagogiska bilder bredvid som jag skrivit ut ;)

Träningslinne från Better Bodies ( mingranne ska va smokin´hot!)

Smartshake ( praktisk shaker där man kan ta med sig kosttillskotten)

Jag lever på hoppet att hon blir en muskelknutte och åker med ner till götet nästa år !



                             Natti natt kära blogg!

Nu ska jag och min värkade rumpa & lår bädd aner oss till Twillight med tända ljus
& 2 stycken kokta ägg + 2 msk mini KESO  & lite frysta bär & 3 st cashew nötter.

Kommentarer

  • Fratz/aka Misty säger:

    GUD VA SÖT DU VAR PÅ DEN HÄR BILDEN!!!!

    KRAM!

    2011-12-13 | 22:09:13
    Bloggadress: http://fratzonfire.blogg.se/
  • Marcus säger:

    Sjuukt snygg! :D

    2011-12-13 | 22:49:30
  • Anonym säger:

    opp opp opp pojkar,, är min tjej :) men hon vet inte om de ännu :)

    2011-12-14 | 18:55:19

Kommentera inlägget här: