L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dan före doppardan!

Kategori: Allmänt



Sista latdagen har jag bestämt. Imorgon smäller det igen.
Julstöket går vidare..
Ikväll kommer nära & kära på uppesittarkväll hos oss + bingolotto.
Lee, robert, Malin så det blir mys!

Litar fortfarande på att tomten kommer med mina klappar. Muskler alltså!

Tips till er som tränar en del & lätt blir sjuka

* Mivitotal
Har valts till Årets Hälsopreparat fem gånger!
Finnsbåde som flytande & kapslar på gymgrossisten (rekommenderar kaplar...)
Finns även på COOP i Boden

Direkt min granne slarvar med den brukar hon bli sjuk!



* L-Glutamine
L-glutamin är den aminosyra som omsätts snabbast av alla aminosyror i kroppen. Om kroppens tillgång på fritt L-glutamin sjunker tvingas kroppen att bryta ner vävnad för att få loss byggmaterial till kroppens underhåll.

Idrottare som tränar hårt använder glutamintillskott för att påskynda återhämtningen av mikroskador i musklerna och öka muskeltrycket. L-glutamin upprätthåller även immunförsvar, effektiviserar läkning och upprätthåller syra-basbalansen.

Denna är smaklös & löser upp sig helt i vatten så man märker inte av den.
Finns på gymgrossisten.com

Kommentarer

  • clara säger:

    svar: HAHA de va de du ;) har aldrig provat just den hittills så får se om den e bra eller inte! :) GOD JUL PÅRE SNYGGO!! ;*

    2011-12-23 | 08:53:51
    Bloggadress: http://clarawiktorsson.blogspot.com
  • Jennie säger:

    Jag byter gärna lite tankar med dig, känner mig vilsen och har ingen i närheten som vill träna som mig :-(

    La till dig på fb, tror det är enklast då jAg mest mobilsurfar å mailen gormar, hoppas det var ok?



    Hoppas du får en grym jul också, jag ska träna skiten ur mig å försöka fundera ut hur jag ska äta optimalt för att nå målen.

    2011-12-23 | 21:16:55
    Bloggadress: http://Traningspepp.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: