L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

A HUGE BOOTY

Kategori: Allmänt



Vad har hänt med mina ben?
1) dom är typ.. Dubbla storleken jämfört med i julas.
2) Börjat få större muskel på insidan vid knät.

Små mina vader ser ut nu helt plötsligt när jag fått så feta lår :( Måste verkligen ta tag i dom!

Förhoppningsvis ska det väl finnas kvar ngt sen när man skalar bort berget av fett jag bär på.

Bara jobba på.



Ojdå. Detta råkade trilla in i min inkorg påväg hem till mig. ; ) REA på
fitnessbutiken.se 299:- Ord pris 599:-

Nope nu blir det gymmet med Morgan i mina nya BB byxor. DET krävdes för att ta mig till gymmet ; )

A booty , a biiig ..No wait.. A HUGE BOOTY!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Åh vad dom där vita är fina! Har tittat på dem länge:) Synd bara att jag redan spenderat typ ALLT jag kan spendera den här månaden <:(

    2011-08-29 | 19:37:02
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: