L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Mitt sätt att bränna pengar.

Kategori: Allmänt

gör redan ont i titsen nu på morgonen. Kommer med andra ord inte vara mysigt sen imorgon.

La in en "liten beställning" igår. Oops.
FRÅN
GYMGROSSISTEN.COM





Så nyfiken på denna. Kommer dock försöka hålla mig till 2 dagar i veckan.


GRATIS SAKER JAG FICK MED


FRÅN FITNESSBUTIKEN (Eftersom dom är mkt snabbare än GG på att få in BB kläder)



Kommer svida i plånboken. Men såhär är det. Jag shoppar inte kläder i Luleå eller sånt varje månad som andra. Handlar ALDRIG kläder i princip. Är aldrig ut & festar NÄSTAN. Detta är mitt sätt att bränna pengar.

Kommentarer

  • josefin säger:

    haha=) blir lika byxor som ja ska beställa från bb.. dom längst ner..=) ja brände å lite idag.. 1300 kr.. protein,bcaa,m.m. kram

    2011-08-24 | 17:16:52
  • Cici Benjaminson säger:

    Hej Sara! Jag fick så dåligt samvete när jag satt o kikade bakåt i min blogg och upptäckte att jag inte svarat på din super-gulliga kommentar!!! :(

    Jag blev jätteglad av att läsa den i alla fall och otroligt imponerad över din kämparglöd och dina resultat-Keep up the good work!

    Massa kramar från mig!

    PS. En dag KOMMER du stå där och tänka "fan, jag är precis lika bra som hon ;)"

    2011-08-24 | 21:10:49
    Bloggadress: http://ceciliabenjaminson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här: