L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Satan i gatan!

Kategori: Allmänt

Gino: Tack! Supergulligt av dig! =) Kul att du hittade hit!

Satan i gatan sån träningsvärk jag har. Helt insane! i Trapz, latsen, BRÖSTMUSKLERNA!

Skulle egentligen ha en vilodag idag då jag steg upp så tidigt, själv på kontoret kunde inte ta mina mellanmål som vanligt = trött Sara osv . Men så drog jag ändå på gymmet & körde ben. Märkte DIREKT att orken var som bortblåst så satsade på mer kontakt så fick gå ner i vikter :(

Körde 100 kg på benböjen & djupare än jag brukar ist. Kändes ändå inge kul att gå ner på dom vikterna. Men brände ändå iofs. 

Fick höra en sak ikväll som gjorde mig lite gladare:)

                           "Såg igår när du körde traps!
                            Syns att du har lite ny syn på träningen nu!
                                  Jävlar vad du tog i!"


Körde trapz på 35 kilos hantlarna 3 set x 10 reps sen körde jag en annan maskin också.

Nu ska jag göra natt & bädda ner mig brevid Martin! Mys! Få värma mina kalla fossingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: