L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Sweaty me !

Kategori: Allmänt

JAG HAR FÅTT SOVA EN HEL NATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Såhär såg man ut efter gårdagens pass! ; )

Behöver jag säga att det var högt tempo på benträningen?

på 50 min hann jag med detta

RIKTIGT DJUPA BENBÖJ
provade på eftersom alla nu säger dom ska vara så bra
40 kg x 8
70 kg x 8 ( 3 set)

90 GRADERS BENBÖJ
100 kg x 8 ( 2 set)

BENSPARK / DJUPA LÅNGSAMMA UTFALL M HANTLAR
(supersetade dessa)

?+ Kg x 8 /2 st 20 kg hantlar x 10 utfall (3 set)

BENPRESS
45 kg x 8 (3 set) (Enbenspress)
alla vikter utom 3 plattor x 8 ( 2 set)
Hela magasinet x 8 ( 2 set, långsamma & svidande)

SITTANDE BAKSIDA LÅR CURL
halva magasinet x 8 ( 3 set)

( I Jan. körde jag på 2-3 plattor så definitiv ökning)

LIGGANDES LÅRCURL
?? KG x 8 (2 set)


Skakade & mådde illa till slut. Hade inte ätit middag än då..
Redan kl 23:00 hade jag träningsvärk i  häcken!!
Så med andra ord gör det VÄLDIGT ont nu ;)

Idag blir det UG/ BAK  iaf & köra axlar & triceps


Trevlig Helg allihop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: