L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Svar på kommentar

Kategori: Allmänt

Postat av: ....

Tror du hon går omkring i den formen året om?
Vad ska vi gissa på........ 7% kroppsfett? mindre kanske??
Du vet nog själv vad som händer med kvinnorkroppen vid dom %:en.

Hon lär nog ha deffat till det fototillfället samt pumpat precis innan för att bli sådär vasculär.

Är aldrig fel att vara i bra fom året om men ibland får man ta sig en funderare på vad det är man tittar på i den där bilden.



Svar på kommentar: Tror nog du missförstod mig lite nu.

SJÄLVKLART förstår jag väl också att dom mestadelen av året har sin OFF-season period. Vad jag menar med att jag skulle vilja se ut så eller att hon är en inspiration är att hon är muskulös utan att ha tappat sina kvinnliga attribut hon ser med andra ord inte ut som en man. När jag sitter & kollar på foton för att inspireras så handlar det om helheten :) Tycker faktiskt att dom flesta är snyggast under sin OFF season ! Men bra att påpeka som du gjorde tror det är många som har orealistiska drömmar eller samma sak tjejer som jämför sig med sjuka ideal osv.

Jag skulle vara nöjd om jag ens var en tredjedel av hennes OFF-season form ; ) & ja jag vet hur den ser ut också.

                                       Så nu har vi rett ut det men kul med respons!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Men herregud, hur ids folk "förklara" det uppenbara? Ge quinnan (dig alltså Sara) lite cred, hon är inget blåbär!

    2011-08-15 | 14:08:56
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Jey säger:

    Word, Therese =)

    2011-08-15 | 19:13:02
    Bloggadress: http://www.zerotohero.se

Kommentera inlägget här: