L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

NU JÄVLAR HAR JAG FÅTT NOG

Kategori: Allmänt

                 

Kolla duktiga mig ! Sitter & klipper ihop ett nyhetsbrev till kunderna våra!

Den här onda spiralen jag befinner mig i just nu med träningen verkar inte ha ngt slut. Malin Johansson hade en teori om överträning det som man brukar kalla "gå in i väggen" komiskt för jag satt & pratade med Tomas om det förra veckan. Men jag tror absolut inte det för jag har inte tränat mkt. Däremot sovit fruktansvärt lite & ändå tränat så kan ju kanske bero på det. & att sista droppen var jobbet i helgen. Jag vet inte?

Men lusten finns. Men jag är så trött... Så trött så det finns inte!
Att ens sätta in rena kläder i garderoben är jobbigt, att laga mat är jobbigt osv. & NEJ DET ÄR INGEN HÖSTDEPRESSION. Jag ÄLSKAR hösten. Räknar ner!=). Nåja. Nog tjatat om det är ju bara ta sig i kragen & använda sig av dom söta motivationshälsningarna från Josefine, Pernilla, Therese & alla!=). Så himla kul med Hard Workers sidan vi har!

Så ska jag ta mig i kragen för alla jävlar där tränar utom jag just nu. Så ikväll ska ni få se på andra bullar. Måttet är rågat!, nu blommar löken, kalla det vad ni vill! JAG HAR FÅTT NOG. Jag är ingen latmask & har inte tänkt bli det heller. Punkt slut!

    

Kommentarer

  • Therese säger:

    Haha, fy fan vad söt bild!:D

    Jag gillar oxå hösten, hade gärna fått vara höst hela året förutom sommaren!

    2011-08-10 | 14:21:09
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Ann-Helen säger:

    Är också (fortfarande) inne på överträning. Testa att vila en vecka och se...en vecka hinner du inte tappa nåt på..:-)

    2011-08-10 | 15:26:03

Kommentera inlägget här: