L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

KRAAAAAMP

Kategori: Allmänt



My god !

Drog med grannen som ska börja köra med mig 2 ggr i veckan på Stepin.
Rygg + Biceps. Trots muskelknuten vid vänster skuldra så gick det väl fint!
Körde biceps sen som är slut nästan efter ryggpasset. körde vanlig bicepscurl med fristången + vikter och den tog kål på mig ordagrant då jag inte är van den. Sen vidare till hantlarna där jag fick gå ner i vikterna REJÄLT för dom var så slut. + hade ingen middag i magen som jag är van vid. Tar ALLTID mindre då vettetusan varför. Skönt ha en passare så man ändå kunde pressa ur bra bra mkt mer än man klarat annars. Tack för det Linda :)

Good times never fade !

Kom hem & pressade ur ännu mer ur biceps då jag kände dom inte var riiiktigt döda. men NU är dom så sklut så jag kan inte sitta vid dtaorn. svider när jag skriver. Så godnatt! Haha


KRAAAAAAAAMP

Kommentarer


Kommentera inlägget här: