L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

JÄVLA IDIOT !!!!!!!!!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Hur stor är chansen att det ska hända precis när jag skrivit ett sånt inlägg?

Antingen så är du en sjuk jävel som läser bloggen eller bara en slump.


Mitt på kungsbron när jag har hörlurar i öronen så råkar jag vända mig om & ser en kille i grå mjukisdress med huva springa mot mig ca 1 meter från mig & jag fattar inget sen tar han fram händerna mot min rumpa  & när jag skriker rakt ut så skriker han "BALLA BALLA BALLA" sen springer han därifrån. Jag blev så arg så jag skrek rakt i ansiktet på han jävla idiot.

Hade du stannat & bett om ursäkt & sen gått hade det varit en helt annan femma.


BEhöver jag säga att jag INTE hade musik i öronen på vägen hem. Jävla idiot.


Får väl skylla mig själv.

Fan så folk måste ha kollat.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Tur att jag inte såg det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2011-08-22 | 14:33:45

Kommentera inlägget här: