L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Is there anyone out there?!

Kategori: Allmänt



         Vill dit. New York,  New York! Sitter ju med en preliminär bokning åt mig själv 1:a Juni 
                                   Från luleå- New York T/R för 5460:-

Felet är ju bara att jag inte har någon att resa med. Alla säger kanske. Dom vet inte om dom har råd. Jag vill ha någon säger JA, JAG HAR RÅD LET´S DO THIS! ! let´s shop til we drop! Jogga genom parkerna i New York, strosa längst 5th avenue shoppinggata!, Gå på alla galna restauranger, fint hotell! skrika efter taxin!


                                                      Anyone ? =(

Kommentarer

  • Josefin Rahkola säger:

    1:a juni?? nästa sommar alltså.. oj.. säker vart kul.. men.. åker ju nu.. så har nog inte råd. tyvärr;/ (samma svar som många andra) :/ Kram.. hoppas du hittar en rese kompis=)

    2011-08-26 | 11:29:06
  • Malin Lundqvist säger:

    åh hade varit galet roligt och råd är inte mitt problem. Alice är mitt problem och hur jag jobbar :/

    2011-08-26 | 11:40:10
    Bloggadress: http://www.malinlundqvist-blog.com
  • fridus säger:

    JAG JAG JAG VILL! fast då behöver jag veta på ett ungefär vad det kostar med hotell, hör av dig när du vet det så hade jag varit på beroende på kostnad på hotell och hur länge du tänkt vara där!

    2011-08-26 | 21:47:19
  • Martina säger:

    JAG vill GÄRNA följa med! men jag behöver veta vad det kostar med hotell lite också , resan är inga problem och hur länge ska du stanna? jag är PÅ , vill fara dit jag med! jag har heller ingen att resa med ;P ingen har råd!

    2011-08-31 | 16:20:09

Kommentera inlägget här: