L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gårdagen=Vilodag!

Kategori: Allmänt



Nää, sådär såg jag inte ut igår. Igår var det vilodag ; )

Lagade mat till mig & Martin medans han hade träning.
Sedan tvättade jag lite & resade i garderoben lite.
Misslyckades med maten . Tappade matlusten osv. Så kan väl
förvänta mig ett sämre pass idag. OM VÄDRET VILL SLUTA HÅLLA PÅ SÅHÄR
så hade jag tänkt mig en kvällsprommis också med en bodyguard!

Therese: Jag veeet att jag nästan  0: at intaget av det men jag tar omega 3 kapslar varje dag + steker i olivolja dagligen + lax emellanåt . Hehe! Vet att du sitter där med ett smile nu!

Sovit 8 timmar inatt! Helt otroligt blir bara bättre & bättre

Kommentarer

  • Tess säger:

    Hehe, jaja det är ju faktiskt ganska bra, då har du ju inte uteslutit det helt iaf=)

    2011-08-18 | 10:52:47
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: