L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Dagens pass

Kategori: Allmänt

Krampar egentligen för mkt i armarna för att skriva här.
Tog tillfället i akt & använde mig av en passare när jag väl har ngn :) Så
lastade på en del mer än jag brukar köra själv & det blev mkt negativ träning också.

Sved så jag skrek & frustade. Dom andra 2 tjejjerna som var på BAK måste ha trott vi var dumma i huvudet för dom stannade upp med sina set varenda gång..


Körde bl.a. Axelpressar 4 set
Front raises
Arnold pressar
drag mot hakan supersetat med stående axelpress
Kycklingdansen som jag kallar den =)


Triceps i cable med rep 4 set
French press bl.a. med enbart negativa set också
2 st där det var pressa uppåt 2 st med negativa
Smala bänkpressar
Hantel bakom huvudet (där man håller med båda händerna) Superset med enarms hantelpress bakom huvudet

Skönt.. Helt slut. Död.

Vred nästan ur linnet hemma.


Over & out !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: