L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Allt blir ju ändå bara fel.

Kategori: Allmänt

Jobbade hela dagen. grillades rejält var fullt tempo hela dagen. Direkt efter jobbet for jag till Elinas mormor med henne & Pär , herregud så längesen jag träffade dom. Hon var som min syster förr. Vilka äventyr man gjort! Vi mötte upp Lisa höjsten & såg lite handboll. Handbollstarmen ryckte som aldrig förr . Miss miss miss it ! Men vem gör inte det när man sitter där på sidan? :)

Nåja for hem i mitten på andra matchen. lusten for ur mig totalt. Orken också dessutom.




Allt blir ju ändå fel hur jag än gör. Lika bra bädda ner sig & hoppas på en bättre dag imorgon!

Godnatt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sluta sara,, inte vara sådär negativ nu,, du är bäst de vet du

    2011-08-20 | 15:34:52

Kommentera inlägget här: