L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

24,5 timmars cardiopass! = check!

Kategori: Allmänt



Måndag...................
Inne på 8: e jobbdagen i sträck. Jobbade i lördags 09:30-05:00 Mysigt pass utan att sätta sig ned? Fossingarna värkte så jag började gråta när jag kom hem! Men hade kul på jobbet :) + bra cardiopass, En hel del timmars promenerande kan man ju påstå. Konstant promenera 19,5 timmar. Var så trevliga gäster på Western Farm så man blir så glad när arbetet man gör uppskattas av dom. Vi fick varsin present av dom. Gulligt!=) 

Så himla mysigt när jag kom hem kl 06:00 så öppnade hjärtat sitt täcke & jag fick krypa ner hos honom! Njöt varenda sekund var så himla snuttig & tyckte synd om mig!(skrattar) Sen på morgonen bara få krypa tätt intill! Vissa dagar kan det ge en den där orken man behöver.

Söndag jobb 10:30-15:30 - Lite mer human tid men man var gode spacklad på jobbet för att se normal ut! Tror ni inte jag lyckades skaffa mig en bondbränna? Snyggt på gymmet nu i veckan?haha. Speciellt när brännan bara är PÅ ENA SIDAN!


Not OK Sara. Solskyddsfaktor. Lär dig.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Vilken tur att vi är olika så hösten också för lite uppskattning ; )

    Jag tycker faktiskt den är mysig.

    Det blir inte så mycket bondbrännor på hösten iaf ; )



    Jobbar du på Farmen på lördag eller är du ledig?

    2011-08-08 | 14:23:38
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: