L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Kul med respons ! / Nya dojjor !

Kategori: Allmänt

Suck.

Ingen träning idag heller. Kryper i kroppen, paniken växer. Vetskapen att jag ska bort i helgen också. Gaaah......Men men..

Superglad igår. Fick först ett mejl från Martin ni vet han från gymmet som jag frågar saker & spionerar på varenda övning han gör  i princip.(Creepy i know men jag står för det) Bara ett spontant mejl med länken
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Faldrigvila.se%2F2011%2F04%2Fwhat-time-is-it%2F&h=b6826

Så började vi diskutera det. Också fick jag höra en sak som lyfte mig resten av dagen idag!=)
Kul när ngn person uppmärksammat en & hittat en på fejjan eller säger till en osv.
          "Tänkte mer på att du är en bland dom som tar i så det står härliga till
                                   - Villket är kul att se. "
                               Happy me !

Sen bara någon minut efter fick jag ett mejl Från Jani som har en blogg som jag läser.Ni finner även info på hans hemsida http://www.lokka.se/ Han har gått ner riktigt mycket & är kunnig inom området hälsa så från honom har jag tänkt hämta lite löpar-inspiration! fick lite tips om löpningen, vilket jag kan behöva.

"Ah nu vet jag vem du är.. Det är ju din blogg jag följer =)=) Grymt bra jobb grymt inspirerande =)=) "
 
  Sjukt kul med ett sånt där spontant mejl!      

Förbaskat så glad man kan vara idag! Nu är det bara dom nya löparskorna som måste sluta vara så jävla osköna jämfört med mina inblodade, svettiga,trasiga, 5 år gamla löparskor. ; )
                                   
Jag har krymp i fötterna från Strl 41 till 38 & 2/3 . Dock så var det mkt vätska pga sjukdomen ansamlar lätt vätska. Nu saknas bara hålfotsinläggen i dom så är jag redo. Ser lite kul ut på kontoret att sitta med dom här.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Jag vet hur det känns när det kryper i kroppen.

    Jag har snart inte tränat på 2 veckor och kommer typ inte kunna göra det på 9 veckor. 9 veckor!

    Jag säger bara "hejdå konditionen och den lilla styrkan jag har"



    I sommar behöver jag peppning av dig för att komma tillbaka!

    Jag vill springa bredvid dina löparskor ; )

    2011-04-05 | 16:48:24
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: