L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Glasyr-fejs deffning = trovärdigt?!

Kategori: Allmänt

  

Hmm Sara.. Hur tänkte du nu ?

 Det plingar på dörren  en försäljare(great) som står med VITT BRÖD utanför min dörr.

"Hej vill ni köpa stenungsbakade bröd?"

Jag: Nej, det pågår deffning här, får inte äta sånt.. (Varför glor mannen på mig så konstigt?)


Kan det bero på att du har fullt med chokladfudge glasyr över käften sara?


Nu ska jag bädda ner mig i soffan med min kuckelimuckmedicin. Ännu en kaka..
Med förhoppningen att vara frisk imorgon. Pallar inte detta längre ! BRITTA KOM HEM !!!!
Dina löpardojjor brevid mina!

Ally Mcbeal nu för fulla muggar.. Lite ont i magen. Choklad överallt hellre Choklad i soffan
än i magen min! HAHA. Nej jag skoja inte.. Seriöst.

Kommentarer

  • Britta säger:

    Hemma snart!! Eller ja, "snart"..



    Är det du och jag som tar ljumma kvällspromenader runt Boden i sommar?

    Och svettas i löparspåret?

    Jo!

    2011-04-06 | 14:56:51
    Bloggadress: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: