L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Sista dagen som anti-joggare !!

Kategori: Allmänt

                    
                                 Jävligt komisk min jag gör. Men jag bjuder på den.

Söndag... Denna älskade söndag. Vaknade före fan. VÄRSTA craving på flera år tror jag. GODIS ... måste ha GODIS.. måste ha SOCKER... SALT !! ge mig vad som helst. En åsna JAG ÄTER ! , INGA PROBLEM. EN KOSSA? FINE BY ME I TAKE THAT ONE TOO! Likt en tomtenisse tassade jag på tå ut i köket. Öppnade skafferiet & knaprade på några yoghurt banan bitar. Sen blev jag less på mig & gick & sov. Hann somna om sen var det dags att vakna IGEN vid 8. Hallelujah ? Köra Martin till Piteå sen GIVETVIS så körde jag fel.  0 lokalsinne så jag hamnade i luleå? HAHA.

 Hämtade lee & vi såg på Paulun´s DVD blodsockerblues som handlar enbart om näringslära. Grunderna inget om diet eller liknande utan om INSULINETS uppgift & hur viktigt det är att äta regelbundet & detta med tuggmostånd & annat. HAr sett den flera ggr men alltid ngt nytt jag hör när jag ser den. Sen lånade hon lite böcker från mig då jag har ett halft bibliotek om hälsa.

Igår hade vi filmkväll. Gjorde kyckling & diverse salladstillbehör & köpte pitabröd m.m. jävligt gott . Ingen ost & det funkade fint vem fan vill ha det till kyckling ändå? Inte jag iaf. Vatten till maten i ett finglas. Funkar utmärkt :)

Köpte lite yoghurtbanan bitar men åt inte upp det. Kastade det idag samt dressingar & fil osv sånt jag inte vill ha i mitt kylskåp under veckan. Det är det bästa med söndagarna. Att få kasta bort allt från kylen som man haft i det under helgen. Jag skiter i om det bara är använt en gång en hel dressingflaska. Den dressingen var bara till för den middagen som LYX. Inte till för varje måltid sen. Kasta skiten lyx får kosta så kasta den & köp en ny nästa gång du ska unna dig så lär du dig att det är dyrt att unna sig så man gör det inte lika ofta. Men under helgerna måste man få ha ngt gott! =)
      

Sen hämtade Jag & Lee upp Therese Forsell för att åka & prova joggingskor inför veckans nya upplägg... Nämligen den fruktande löpintroduktionen......

Sitter nu i köket hela nedsläckt med tända ljus & bra musik. Jävligt nere i humöret. Legat & frusit i soffan i flera timmar. Somnat av & till. Nu blir det att ta sitt ansvar & göra veckans matlådor till jobbet. Inga resultat utan förändringar sägs det?. Det inkluderar väl även mig i guess. Marsch Marsch iväg nu Sara & stek kycklingen.

Kommentarer

  • Lee säger:

    Du är så duktig! och lycka till imorgon ;)

    Jag har ju en massa kvällsläsning nu att gå igenom, ska bli såå kul! ;D puss

    2011-04-03 | 20:52:16

Kommentera inlägget här: