L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Gårdagens pass i bilder !=)

Kategori: Allmänt

Dagens kost

Frukost: Havregrynsgröt + mosad banan                     
Mellis: Bär + Kvarg/Kesella lätt 1% fett                         
Lunch: Laxfilé + citron + wokade grönsaker                  
Mellis 2: Cashew nötter naturella + morötter + KESO lätt
Middag: vet ej än.                                                        

Träning idag: Rygg + Biceps
Hoppas på att få med mig Carin eller ngn idag är så svårt att köra själv


Gårdagens pass

Körde ben som sagt & det blev benböj ändå. Glömde siffrorna på alla övningar
men komme rihåg benböjen, varför är det alltid så? glömde boken hemma!
60 sekunders vila mellan övningarna.

Leg extension

3 set 12 reps, 10 reps, 8 reps till failure

Benböj smith maskin

Samtliga halvdjupa alltså 90 grader pga ryggproblem.
uppv. 20 kg x 20 reps
set 1: 40kg x 12 reps
Set 2: 50 kg x 12 reps
Set 3: 70 kg x 12 reps
Set 4: 100 kg x 8 reps

Set 5: 40 kg x 15 reps ( DJUPA)
Aj , aj.. Blir inga mer såna.

Stiga upp & ned på bänk med 8 kilos hantlar
Bara för att tömma ut sista energin steg både rakt fram
& åt sidorna av bänken. ca 6 st x 3

Bencurl (BAKSIDA LÅR)


3 st set: 12 reps, 10 reps, 8 reps till Failure

Ben curl (BAKSIDA LÅR)



3 set 12 reps, 10 reps, 8 reps

Sittande benpress


3 set: 12 reps, 10 reps, 8 reps

Sedan avslutade jag med vadpress! 3 set =) + strechning

Allt som allt tog detta 50 min, Jävligt intensivt pass jag svettades halft ihjäl!
Känner dock inte av det så mkt så jag kunde ha lastat på mer märker jag.
Kommer ha lite träningsvärk men njaa.. blir tyngre nästa pass.

Kommentarer

  • frida säger:

    du som är så bra på mat, kan inte du slänga upp lite mattips för oss som inte kan laga mat? (inte ens kan steka korv utan att bränna sig) och om det är möjligt något som går snabbt att göra :D?

    2011-04-28 | 15:50:04
    Bloggadress: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: