L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Ryck upp dig för fan kvinna!

Kategori: Allmänt

        Jahapp.. Så gjorde jag det igen, haha!
Igår kväll bara small det till sockersuget då jag hade en vilodag. Så jag köpte
med mig halva ICA ( missade karaktären, ngn som såg vilken hylla den stod på?)
Efter att ha ätit glass & 2 rader av chokladen & en näve chips så fick jag panik. 
Kollade på godispåsen & kastade den helt oöppnad+ resten av chipsen & chokladen.
Tragiska jag..Slösar pengar!! Blir lika arg varje gång. Men är ju stort att 
man kan avbryta mitt i allt. Bättre det än som förr käka i sig allt, må dåligt
men ändå sitta & trycka i sig , vila lite & sen fortsätta. 

Mådde illa som fan på kvällen det kom upp av sig själv automatiskt. 
Åt nog lite för fort & nära inpå middagen. Usch =( Men men nya tag idag!


              
           Bit ihop, le & skratta åt det hela. Man får inte snyggare kropp av att 
          deppa ihop. Då blir man bara mer sugen på den där tröstande glassen.
          Just nu vill man ju bara lipa & bädda ner sig. Vilket jag också tänkt göra
          när jag kommer hem. Men bara i en timme. Sen får det vara slut-bölat!


RYCK UPP DIG FÖR FAN KVINNA! : ) Niklas idag, Gymma med Carin  & hinderbana med
joakim i veckan. Jag har vänner som hjälper mig & peppar. Så vad fan kan gå fel?

Kommentarer

  • Malin säger:

    haha så klart vi fixar :-)

    2011-04-27 | 08:10:28
    Bloggadress: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här: