L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Morgon PW, för mkt äggvita i smoothien, köldskador

Kategori: Allmänt



Klockan 05:45 ringde klockan ..ZzZz.. Ännu värre vakande jag upp av ett "Gooooodmorgon =)" sms av solskenskärringen Carin. Hatar morgonpositiva människor innan jag själv hunnit bli det. Bara klä på sig & traska iväg blev en 75 min lång prommis & ja jag måste erkänna. Strålande sol idag & vindstilla.. Aaaah !

Gjorde en smoothie på bär, mjölk,banan, 2 äggvitor, 1 äggula. Rekommenderas inte smakade konstigt med så mkt. Men det är bara svälja & va nöjd. Hade lite för ont om tid

                Dock efter promenaden märkte jag detta. 
 
Mitt ben, höger hand, vänster hand. Köldallergi & köldskador.

Hade ingen känsel i fingrarna så när jag kom på jobbet var dom fortfarande så efter en timme. Chefen ville skicka mig bums till läkaren men jag ides inte utan väntade ut det. Jag är van att ha det såhär. Trots att jag har handskar & tjocksockar. Detta skapades troligtvis pga min sjukdom. Dålig blodcirkulation som ledde till köldskador + Köldallergi. Benen började efter fotot togs att hetta & det slog upp nässelutslag överallt..SUCK.


Passet igår gick bra ! Känner träningsvärk liiite i övre bröstmuskeln. Men  det kommer väl mer sen förhoppningsvis. Idag vettetusan hur schemat blir ?? Vi körde interwaller igår & jag hade 30 sek bättre tid än förra gången. Jippie?? Mådde svinpiss igårkväll sov med hink brevid mig trodde jag fått magsjuka. men icket. Stod & lagade laxsallad / röra igår till kl 23 . Duktiga jag !

Kommentarer

  • Tess säger:

    ush, det där såg inte kul ut... :S

    får hoppas det ger med sig snart...

    -kram-

    2011-04-19 | 09:45:05
  • clara säger:

    :O men herregud att det kan se ut sådär på händerna?! :S :S det ser ju nästan ut som du doppat fingrarna i färg.. usch va jobbigt att ha det sådär... stackare >.<



    MEN jag garvar ihjäl mig när du e sådär kul, hahahaha, solskenskärring och hatar morgonpositiva människor! hahahaha. Det e så roligt när ja känner igen mig själv i "tvär-dampet" sen e man glad igen ;)

    2011-04-19 | 10:17:05
    Bloggadress: http://clarawiktorsson.blogspot.com
  • Ann-Helen säger:

    Händerna såg lite läskiga ut måste jag säga...men på benen får jag också så....SATAN vad det kliar när man börjar tina upp igen...gaah!

    2011-04-19 | 17:32:04
  • Victoria S säger:

    Men guuud, har du också köldallergi Sara? Jag trodde typ ingen hade samma som jag, för man hör så sällan om det :( Usch, tycker synd om oss alltså..! Är så roligt med din peppande blogg förresten! Hoppas allt är bra! Kram

    2011-04-19 | 19:51:53
    Bloggadress: http://victoriasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: