L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Ooops i did it again!

Kategori: Allmänt




Oops! I did it again! Nejmen seriöst. Nästan En månad sen jag shoppade ngt ju & nu håller mina aminosyror på att ta slut så då var jag tvungen också hade jag 100:- rabatt på gymgrossisten så då råkade det trilla ner lite annat också.

Bild 1: Träningslinne, älskar allt som har med kamouflage att göra. Kepsar, byxor,linne you name it! 499:-
Bild2:
Aminosyror BCAA+ EAA används för att förhindra muskelnedbrytning. Tas direkt efter träning eller mellan konditionspasset & styrkepasset. Melon/kiwi smaken är skitgod !

"BCAA+EA innehåller de grenade aminosyrorna L-leucin, L-valin & L-Isoleucin (8:1:1) som absorberas direkt i musklerna där de ger energi. BCAA förhindrar även mental trötthet genom att sänka nivåerna av de signalsubstanser som annars ger trötthetskänsla. " 279:-


Såg tidigare att Freja tipsade om just aminosyror & hade jag inte redan använt såna så had ejag lätt kört med det!

Kommentarer

  • Freja säger:

    Den lät smarrig! Måste provas då esaproet är slut. Snyggt linne föresten, bb gör både kläder som är snygga OCH sköna!

    2011-04-17 | 18:57:23

Kommentera inlägget här: