L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Lördagsmys!

Kategori: Allmänt

Började dagen med att stiga upp & baka bröd åt mig & Martin! Sen skar jag upp lite grönsaker, & koka ägg & te till oss , satte på lite musik & vipps så var det en bra start på dagen kl 8.00 
                                  

Sen städade jag & skurade.. Ni skulle ha haft en Fröken Isaksson hos er ska ni veta ; ) Tog mig en promenad in till stan sen & gick för första gången på flera år på biblioteket här i Boden. Bara för skojs skull. & se på fan man hittade ju lite iaf :)
Bok nr 1: Fitness för henne
Bok nr 2: Effektiv Bodybuilding
Bok nr 3: Näringslära för högskola

For sen & tittade på Martins fotbollsmatch.

                          
& nej jag har ingen inriktning på nå bodybuilding eller fitness. Bara nyfilken på vad som står, tips & lite sånt. I Boken effektiv bodybuilding finns bra dag för dag scheman med kosttips, uppplägg m.m. Något från varje bok lär man väl ta med sig? Sedan den sista boken är ju grunläggande näringslära eller ja. Väldigt mkt mer ingående än dom tidigare böckerna jag läst så.
                
Karaktärstest hos mig just nu ! Men bär funkar fint :)...... Vill träna träna träna nu...Nu ska det bäddas ner i soffan till hyrda filmer ! Lördagsmys!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Näringslära för högskola är jättebra, vi hade den som kurslitt. i kostkursen, bra val!=)

    2011-04-16 | 18:24:28
    Bloggadress: http://tjassie.blogg.se/
  • Martina säger:

    Trevlig Helg :)

    2011-04-16 | 19:34:13

Kommentera inlägget här: