L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

Formcheck

Kategori: FORM-CHECK

Går omkring här i min turkosa mysdress & sover, tvättar, städar om vartannat. Har ingen ro i kroppen när jag inte får träna. Men ändå ingen ork. OCH JA DET ÄR SYND OM MIG. Vill inte äta och småäta osv.


Ska försöka sikta på en morgonpromenad imorgon iaf så man får frisk luft. Tror inte man blir mkt friskare av att sitta instängs bakom 4 väggar man behöver frisk luft sen behöver man ju inte ta ut sig till max.

Lite form check såhär 5 kg + eller vad fan man nu ligger på. Tragiskt men men.

Fan man ser ju inte ådran jag har fått fram nu på framsida axel och den går längst över bröstet! Superlyckliga mig ju!! Haha. Men men. Bara kämpa & få bort fettet & bygga på mer. Lång väg men så är det väl alltid?=) Vet inte ens om man nånsin vill bli klar ju. Är ju arbetet dit som är kul egentligen.


Sen har jag tagit på latsen till Joakim haha men vägrar lägga upp här.
Kokade te & ägg samt skivade upp morötter & KESO som fredagsmys här med tända ljus & musik! & vet ni vad. Det funkade alldelens utmärkt. Handlar ju egentligen inte om vad man stoppar i sig utan mest att bara ha småplock för händerna & själva atmosfären!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: