L U C H A

HÄR SKA BYGGAS MUSKLER !

MY BOOTY HURTS!!! Energitips! =)

Kategori: Allmänt

               
Nödlösning för att få Energi! :D Funkar fiint ! finns att beställa hos gymgrossisten.com
Älskar Orange smaken. Jag har alltid varit emot sportdrycker men jag kan verkligen sitta sovandes & ta en sån här så börjar jag shaka lös till musiken sen pigg & alert! Inget man ska använda ofta men när man är supertrött så. Är ju en del Taurin & koffein i dom så..

            

                                        Nu har den kommit ; )
 Äggvita på dunk! Fixade så att en restaurangägare beställde in åt mig hos en grossist!
Ser mer ut som piss men men. Allt kan ju inte se gott ut :)

Dagens pass var SJUKT GRYMT !!!! Jag & Carin körde 90-100 stycken utfall med 15 kilos hantlar!
Djupa, korta, grodsteg eller vad man ska kalla dom gå i 90 grader typ. & sen tog jag Carin på ryggen & gick 2 vändor med böjda ben. Gick i sidledes med hantlarna osv. Kommer svida fint imorgon! ; )

Sen körde vi 3 övningar på baksida lår körd eöäven framsida i början. Benen våra skakade i slutet. Men får väl se om jag känner ngt imorgon. Kan lika gärna vara så att man inte känner alls. Blev ingen kondition då jag är sjuk.
Borde vila men är bara 1 pass kvar sen har jag vila ända till måndag tänkte jag.

För att få igång träningslusten hevde jag på dessa 2 låtar och dansade lös på vardagsrumsbordet bland annat!=)
Skaka rumpa & hoppades att Martin inte skulle komma in & se mig släppa loss! Haha.



Så jäävla grym, jag & Carin gick på bandet med varisn hörlur & skakade liite.



Jag lovar prova spela dom , känn hur det kryper i kroppen. Skaka lite & Vipps så är träningslusten där! ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: